30.8 C
Perth
October 19, 2019
Image default
Celebrity Gossips Pakistan

WikiLeaks denies the claim by Mubasher Lucman

ISLAMABAD – News Anchor, Mubasher Lucman faced an awkward and ashamed moment earlier in the week, when Wiki Leaks denied his claim of a conversation he had with the organisation’s editor-in-chief Julian Assange. 

Lucman claimed to have a conversation with Julian Assange, editor-in-chief of Wiki Leaks, regarding the Indian funding to Altaf Hussain and his political party but Wiki Leaks denied his claim of conversation.

Lucman tweeted, “Julian Assange was right when years back he first shared with me that MQM was paid by Indians.”

But Lucman’s claim were quickly shot by WikiLeaks.

“Mr. Assange had not said such a thing,” WikiLeaks tweeted in response to Lucman’s tweet.

Lucman’s tweet came days after a BBC report claimed the Muttahida Qaumi Movement was receiving financial and logistical aid from India.